خريد بهترين هاي لباس زنانه ترك مجلسي و راحتي

به مرجع تخصصي حوزه توريست خوش آمديد.

خريد بهترين هاي لباس زنانه ترك مجلسي و راحتي

۴ بازديد

برند ماوي (Mavi) نام تجاري يك شركت تركي است كه محصولات جين و انواع پوشاك توليد مي كند كه در سال ۱۹۹۱ در استانبول تاسيس شد. برند ماويداراي معروفيت جهاني مي باشد و همه آن را با پوشاك هاي خارق العاده اي كه توليد مي كند مي شناسند كه مشهوريت آنها در شلوار لي و جين مي باشد كه باعث محبوبيت اين برند شده است. سپس بعد از مدتي متخصصان ديگري به ماوي آمدند كه علاوه بر اندازه لباس به زيبايي و كيفيت آن به شدن افزودن و آن را به محصولي درجه يك تبديل كردند.

برند ماوي نيز به علت مشاورين زياد محصولات خود را نيز در سايت آمازون نيز به فروش مي رساند و آنها را توزيع مي كند. براساس آمار سال ۲۰۱۶ برند ماوي بيش از ۷.۵ ميليون شلوار جين و ساير محصولاتش را در سراسر دنيا به فروش رسانده كه آمار بسيار مناسب و خوبي براي شركت ماوي مي باشد. دليلي كه اين برند را به نسبت از ديگر برند هاي ترك متمايز مي كند اين است كه عوامل و دست اند در كاران اين برند به جزئيات بسيار دقت مي كنند.

در اين دوره كه صنعتي شدن در كشور تركيه محدود بود، اين يك نقطه عطف مهم براي شركت پنتي (Penti) در راستاي متحد كردن نيروهاي دو كارآفرين در زير يك سقف بود. برند پنتي در سال ۱۹۷۰ با نام جوراب معلم (Öğretmen Çorap) نامگذاري شد و يك سال بعد از آن با تاسيس اولين تاسيسات توليدي در منطقه ي بايرام پاشا (Bayrampaşa) استانبول گام بلندي در راستاي پيشرفت شركت نهاد. جالب است بدانيد كه نام گذاري برند به اسم «جوراب معلم» به خاطر اين دليل بود كه در آن دوران جوراب هاي نازك زنانه بيشتر از طرف معلم ها استفاده ميشدند.

در دهه ۱۹۸۰، سامي كاريو، نماينده نسل دوم خانواده اين برند، سكان هدايت را در اين مجموعه بر عهده گرفت. برند جوراب معلم (Öğretmen Çorap) آن دوران، توجه به نيازهاي خانم هاي شهري را نيز در دستور كار خود قرار داد و به رنگ بندي، طرح، نوع و كيفيت توليدي محصولات خود توجه ويژه اي اعمال كرد. به اين ترتيب، از يك طرف، ضمن تقويت موقعيت خود در بازار، از طرف ديگر، در سال ۱۹۸۴ به مرحله نهايي روند برندسازي رسيد و نام خود را به پنتي (Penti) تغيير داد.

اگر دوست داريد اين نوشتار را داشته باشيد و مايل به دريافت اطلاعات بسيار بيشتر در مورد خريد لباس زنانه ترك لطفا به بازديد از وب سايت ما.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.