فعاليت ۴۶ گروه نظارت بهداشتي دامپزشكي مركزي در ماه رمضان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

۵ بازديد

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، روابط عمومي دامپزشكي استان مركزي به نقل از محسن شانكي وي گفت: 62 نفر در قالب 24 گروه سيار و 22 گروه برنامه ريزي شده از 25 فروردين تا 23 ارديبهشت همزمان نظارت بر توليد ، توزيع و عرضه فرآورده هاي خام دامي در استان مركزي را بر عهده دارند. …

فعاليت ۴۶ گروه نظارت بهداشتي دامپزشكي مركزي در ماه رمضان – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://majalehirani.ir/2021/فعاليت-۴۶-گروه-نظارت-بهداشتي-دامپزشكي/ مجله ايراني Wed, 14 Apr 2021 15:23:59 0000 عمومي https://majalehirani.ir/2021/فعاليت-۴۶-گروه-نظارت-بهداشتي-دامپزشكي/ به گزارش خبرگزاري آنلاين ، روابط عمومي دامپزشكي استان مركزي به نقل از محسن شانكي وي گفت: 62 نفر در قالب 24 گروه سيار و 22 گروه برنامه ريزي شده از 25 فروردين تا 23 ارديبهشت همزمان نظارت بر توليد ، توزيع و عرضه فرآورده هاي خام دامي در استان مركزي را بر عهده دارند. …

به گزارش خبرگزاري آنلاين ، روابط عمومي دامپزشكي استان مركزي به نقل از محسن شانكي وي گفت: 62 نفر در قالب 24 گروه سيار و 22 گروه برنامه ريزي شده از 25 فروردين تا 23 ارديبهشت همزمان نظارت بر توليد ، توزيع و عرضه فرآورده هاي خام دامي در استان مركزي را بر عهده دارند.

وي ادامه داد: 2 هزار و 165 واحد توليد ، توزيع و عرضه فرآورده هاي دامي خام در كشتارگاه هاي دام و طيور ، سردخانه ها ، مراكز بسته بندي ، وسايل حمل و نقل و مراكز عرضه توسط اين گروه ها براي اطمينان از كيفيت و سلامت مواد غذايي در بازرسي استان مراكش انجام مي شود. .

مديركل دامپزشكي استان مركزي گفت: اجراي طرح كنترل پايش سلامت در ماه مبارك رمضان براي كنترل فرآورده هاي خام دامي از مزرعه براي بهبود سطح بهداشت جامعه.

شانكي از شهروندان خواسته شد هرگونه تخلف بهداشتي را با تماس با سامانه اطلاعاتي 1512 به اداره كل دامپزشكي گزارش دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.