مجاهدت جهادگران راهيان شهادت در نوروز 1400

به مرجع تخصصي حوزه توريست خوش آمديد.

مجاهدت جهادگران راهيان شهادت در نوروز 1400

۵ بازديد

به گزارش مجله ايراني ، گروه جهادي راهيان شهيدات در محروم ترين نقطه كشور سي امين دوره اردوي خدمتي و فرهنگي جهادي را در سيزدهمين سال شكل گيري تشكيل داد. جهادگران راهيان شهيد با تلاش و عزم جهادي خود در آوريل 1400 توانستند دو مدرسه با پيشرفت 80٪ در ساخت و ساز ، با يازده …

مجاهدت جهادگران راهيان شهادت در نوروز 1400 https://majalehirani.ir/2021/مجاهدت-جهادگران-راهيان-شهادت-در-نوروز-14/ مجله ايراني Mon, 12 Apr 2021 11:12:12 0000 اجتماع https://majalehirani.ir/2021/مجاهدت-جهادگران-راهيان-شهادت-در-نوروز-14/ به گزارش مجله ايراني ، گروه جهادي راهيان شهيدات در محروم ترين نقطه كشور سي امين دوره اردوي خدمتي و فرهنگي جهادي را در سيزدهمين سال شكل گيري تشكيل داد. جهادگران راهيان شهيد با تلاش و عزم جهادي خود در آوريل 1400 توانستند دو مدرسه با پيشرفت 80٪ در ساخت و ساز ، با يازده …

به گزارش مجله ايراني ، گروه جهادي راهيان شهيدات در محروم ترين نقطه كشور سي امين دوره اردوي خدمتي و فرهنگي جهادي را در سيزدهمين سال شكل گيري تشكيل داد.

جهادگران راهيان شهيد با تلاش و عزم جهادي خود در آوريل 1400 توانستند دو مدرسه با پيشرفت 80٪ در ساخت و ساز ، با يازده كلاس درس و 600 متر مربع زيربنا بياورند.

علاوه بر اين ، شهر دلگان در ميان ساير خدمات عمراني ، نوسازي خانه معلولين ، بازسازي مسجد ، ده ها توالت و سرويس بهداشتي ويژه معلولان و معلولان مستضعف و كم درآمد را ساخته است. .

برنامه هاي ويژه اي مانند آموزش در زمينه هاي خياطي ، نيمه فرش ، گلدوزي ، نمد دوزي و غيره ، در گروه جهادي راه شهادت ، تحت پوشش قرار دادن سه روستاي محروم و كرير ، كه باعث توانمندي و ايجاد خانواده ها مي شود. اشتغال و معيشت در خانه به ارائه خدمات به خانواده ها كمك مي كند.

كودكان از جمله فعاليتهاي زنان در سه روستاي محروم Bagbagun بين بازار و درياي موتور ، به عنوان كار با مواد و آموزش با كودكان براي ارتقا behavior رفتار خانواده اسلامي و آموزش احكام شرعي و آشنايي با قرآن آموزش داده شده است. الف و نهج البلاغه. فرهنگي هستند

لازم به ذكر است غربالگري مردم اين سه روستا با 1150 نفر جمعيت در طرح جهادگران شهيد حاج قاسم سليماني يكي از فعاليتهاي م effectiveثر و به ياد ماندني زنان در اين دوره بوده است.

توزيع 150 بسته غذايي و 1500 جفت كفش و اهداي صدها اسباب بازي در آستانه عيد هديه اي به ياد ماندني از گروه جهادي راهيان شهادت در شرايط اقتصادي كنوني كشور در اين مناطق بود.

به طور قابل توجهي ، گروه جهادي رهين شهادت فعاليت هاي محروميت زدايي خود را در مناطق محروم و مرزي كشور از سال 2009 در جو دانشگاه آغاز كرده است.

گروه جهادي شهدا

گروه جهادي شهدا

گروه جهادي شهدا

گروه جهادي شهدا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.