تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

به مرجع تخصصي حوزه توريست خوش آمديد.

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

۴۰ بازديد

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …

تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي

تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.