دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ | ۰۰:۰۹ ۴۰ بازديد
تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي
تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …
تبليغات به عنوان يك ابزار ارتباطي
تبليغ نوعي ارتباط جمعي با مخاطب است. اين معمولاً يك طرفه است ، يعني از شركت گرفته تا خريدار / كاربر بالقوه محصول. اين نوعي ارتباط است كه معمولاً تلاش مي كند مشتريان بالقوه را ترغيب به خريد يا مصرف بيشتر يك مارك خاص از محصولات / خدمات كند. طبق تعريف بووي ، “تبليغات عبارت …